Kliendi monitooring

Üks olulisemaid abimehi nii alustava kui ka kogenud ettevõtte puhul on klientide tagasiside. Seda annab kasutada nii ettevõtte arengus kui ka turunduses. Selleks on vaja aga koostada ankeet ja panna paika strateegia, kuidas infost võimalikult palju kasu saada. Meie aitame koostada ankeedi, tagada selle väljasaatmise ning analüüsida tagasisidet ning valmistada seda ette turunduslikel eesmärkidel.

Ankeedi koostamine võib esmapilgul tunduda lihtne, aga tegelikult on mõned tehnilised nüansid, mida tuleks kindlasti tähele panna. Platvormi valik on kindlasti esimene oluline aspekt. Küsimuste koostamise kohta õpetatakse kõrgkoolis eraldi ainetes. Seega on selge, et on mitmeid olulisi punkte, mida koostamise juures järgida tuleks.
Lisaks koostamisele on ka mitmeid erinevaid küsimuse vormistamise võimalusi, milles orienteerumine võib osutuda keeruliseks, kui ei ole sellega varem kokku puutunud. Ja kõige lõpuks on tagasiside ankeet kindlasti see koht, kus pikem ei pruugi alati parem olla. Milline on aga ideaalne pikkus, selle oleme meie katsetamiste käigus selgeks saanud. Kui sul tekkis nüüd huvi ettevõttele üks korralik tagasiside ankeet koostada ja see ka enda kasuks tööle panna, siis võta meiega ühendust!. Teeme ära!

Meie teenused

Sotsiaalmeedia strateegia konsultatsioon

Oled aru saanud, et sotsiaalmeedia kanalite omamine on ettevõtte jaoks praegu...

Enesesekaitse ja ohutuskoolitused

Aitame inimestel läbi oma teadmiste ja kogemuste tagada enda ja oma lähedaste turvalisust

Sotsiaalmeedia haldus

Sotsiaalmeedia kanalid on parim viis jõuda tasuta suure hulga potentsiaalsete...

Tasulise turunduse strateegia

Turunduse teine oluline sammas orgaanilise sisuloome lisana on tasuliste turunduse ehk...

Sisuturunduslike lugude kirjutamine

Omame ettevõttes erialast kõrgharidust ajakirjanduse ja suhtekorralduse vallas...

Ärikliendi nõustamine

Oled alustamas või alustanud uue ettevõttega? Ehk tunned lihtsalt...

Meediasuhtlus, ajakirjandus...

Teeme koostööd mitmete hinnatud koolitusasutustega, kelle heaks valmistame...

Tekstide väljakirjutamine meediafailidest

Mõnikord on tarvis, et tekst mis on videol või muul salvestisel, saaks kirjafaili.

Kliendi tagasiside monitoorimine

Üks olulisemaid abimehi nii alustava kui ka kogenud ettevõtte puhul on klientide...

Ürituste korraldamine ja turundus

Aitame kliendil kokku panna ning korraldada ürituse algusest lõpuni. Olgu siis tegu...

Soovid teenuste ja koolituste kohta rohkem infot?

Võta meiega ühendust

Baum Koolituskeskus

+3725515053

info@baumkoolitus.ee